Πολιτική Επιστροφών

Θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία σας για το λόγο του οτι π.χ. θέλετε να αλλάξετε χρώμα ή το έχετε μετανιώσει ή το ότι δε σας ικανοποίησε; Κανένα πρόβλημα.

Τότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας το αποστείλετε πίσω εντός (14) ημερολογιακών ημερών απο την ημέρα παραλαβής τους με οποιαδήποτε εταιρεία μεταφορών επιθυμείτε(courier,μεταφορική εταιρεία ή κάτι αλλο) της επιλογής σας και με δικά σας έξοδα αποστολής.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στο κατάστημα μας, οπότε θα πρέπει να βέβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δεν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο. Προσπαθούμε σκληρά για να δεχτούμε όλες τις επιστροφές που έρχονται σε εμάς, οπότε σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση τότε θα σας επιστραφεί πίσω.
Απαραίτητες προυποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη (μη προσεκτικής απομάκρυνσης της συσκευασίας του, λανθασμένου μονταρίσματος, μη ενδεδειγμένης χρήσης κ.τ.λ.)
2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
3. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
4. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
5. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
5. Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ.


Θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία σας για το λόγο του οτι π.χ. έχει κάποια φθορά, ελάττωμα ή δεν πληρεί τις προδιαγραφές που σας αναφέραμε όταν το αγοράσατε; Κανένα πρόβλημα.

Τότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας ενημερώσετε άμεσα για το λόγο που θέλετε να το επιστρέψετε και εμείς θα αναλάβουμε την ευθύνη για να το επιστρέψετε πίσω χωρίς κανένα κόστος επιστροφής. Επίσης αν ο λόγος επιστροφής είναι ότι το προϊόν το παραλάβατε σπασμένο ή ελαττωματικό, τότε θα πρέπει να φωτογραφήσετε το σημείο που έχει τη ζημιά και να μας αποστείλετε τις φωτογραφίες στο e-mail (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα εμπορεύματα είναι δικής σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν στο κατάστημα μας, οπότε θα πρέπει να βέβαιωθείτε ότι είναι σωστά συσκευασμένα και δέν μπορούν να υποστούν οποιαδήποτε ζημιά στο δρόμο(πέραν της ζημίας που μας έχετε δηλώσει). Προσπαθούμε σκληρά για να δεχτούμε όλες τις επιστροφές που έρχονται σε εμάς, οπότε σε περίπτωση που κάποιο προϊόν επιστραφεί σε ακατάλληλη κατάσταση ή έχει και άλλες ζημίες πέραν απο αυτές που μας αναφέρατε τότε θα σας επιστραφεί πίσω.
Απαραίτητες προυποθέσεις για την επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων:
1. Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη
2. Δέν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του
3. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
4. Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
5. Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
6. Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα
7. Το προς επιστροφή προϊόν συνοδεύεται από αντίγραφο τιμολογίου ή από την απόδειξη λιανικής αγοράς.


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Είτε θέλετε να κάνετε αλλαγή σε κάποιο προϊόν, είτε επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν λόγω ελαττώματος, η διαδικασία είναι η εξής: μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας θα γίνει ο απαραίτητος έλεγχος στο προϊόν που επεστράφη και εφόσον πληρεί όλες τις προυποθέσεις επιστροφής τότε η εταιρεία μας θα σας επιστρέψει την αρχική αξία του προϊόντος ή των προϊόντων που επεστράφησαν στον αρχικό λογαριασμό με τον οποίο ολοκληρώσατε την αγορά σας.Δηλαδή αν πληρώσατε με πιστωτική κάρτα τότε θα επιστραφεί η αξία στην πιστωτικής σας κάρτα. Αν όμως έχετε πληρώσει με τραπεζική κατάθεση ή αντικαταβολή, τότε θα πρέπει πίσω από την απόδειξη που θα μας επιστρέψετε μαζί με το προϊόν να έχετε γράψει έναν αριθμό λογαριασμού τραπέζης ο οποίος να ανήκει στο ίδιο όνομα με το οποίο κάνατε την παραγγελία σας.Αυτό συνήθως διαρκεί 2-5 εργάσιμες ημέρες.

Οπότε αν επιθυμείτε να κάνετε κάποια αλλαγή ή να σας στείλουμε εκ νέου το ελαττωματικό προϊόν που μας επιστρέψατε θα πρέπει να κάνετε μια νέα παραγγελία. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τα παραπάνω ή για οποιαδήποτε πληροφορία παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας, είναι χαρά μας να σας εξυπηρετούμε για οτιδήποτε χρειάζεστε.

Ποιότητα, εξυπηρέτηση του πελάτη, προιόντα και λύσεις πρωτότυπες στις πιο ανταγωνιστικές τιμές στην ελληνική αγορά. 24 ώρες το εικοσιτετράωρο....

Περισσότερα...

Εγγραφείτε στο NEWSLETTER μας

Εγγραφείτε σήμερα για να λαμβάνετε τα νέα και τις προσφορές μας!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ! Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί τεχνολογία cookies.

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα μας, σημαίνει ότι συμφωνείτε με αυτό. Περισσότερες Πληροφορίες

ΑΠΟΔΟΧΗ